Nemokamas pristatymas užsakymams nuo €60

Informacija pirkėjui

Pagrindinis Informacija pirkėjui

Informacija pirkėjui

Apmokėjimas

 

Pirkėjas gali pasirinkti sau patogų apmokėjimo būdą: banko kortele, elektronine bankininkyste, banko pavedimu į mūsų sąskaitą arba atsiskaityti grynaisiais pinigais mūsų fizinėje parduotuvėje atsiimant prekę Konstitucijos pr. 12, 4 įėjimas.

Vykdyti užsakymą pradėsime, tik gavę apmokėjimą. Negavę apmokėjimo per tris darbo dienas, užsakymą anuliuosime, jeigu nepasirinkote atsiėmimo vietoje mokant grynaisiais pinigais ir gavę priminimo jog užsakymas paruoštas atsiėmimui. Jei užsakytos prekės neturime vietoje – susisieksime ir informuosime apie galimą išsiuntimo laiko kitimą.

Pristatymas

 

Siuntas išsiunčiame per 1-3 darbo dienas po apmokėjimo gavimo. Yra galimi tokie prekių pristatymo iš Charming Look elektroninės parduotuvės būdai:

  • Venipak paštomatu/kurjeriu
  • Smartpost — Itella paštomatu;
  • Pirmenybiniu LP registruotu paštu (Siunčiant į užsienio valstybes).

Pristatymo kaina:

 

Venipak paštomatu:

2,70 EUR, kurjeriu – 5,45 EUR, nemokamai – užsakant prekių ne mažiau nei už 50 EUR;


Itella paštomatu:

2,42 EUR, nemokamai – užsakant prekių ne mažiau nei už 50 EUR;


Pirmenybiniu registruotu paštu adresu užsienyje:

nuo 6,00 EUR.

DĖMESIO! Ne ES šalyse (Norvegija, Didžioji Britanija ir kt.) gali būti taikomi papildomi muito mokesčiai.

Pristatymo terminai:

 

Po užsakymo paruošimo ir išsiuntimo, siuntimas gali dar papildomai užtrukti:

Į Venipak paštomatus – 1-2 darbo dienos;
Venipak kurjeriu – 1–2 darbo dienos;
Itella paštomatus – 1–2 darbo dienos;
Pirmenybiniu registruotu paštu adresu užsienyje – 7-30 darbo dienos.

Tiesa, prekių pristatymo trukmė priklauso ir nuo Venipak, Itella, Lietuvos Pašto kurjerių, už kurių darbą mes negalime atsakyti.

Dėmesio, gavę prekes, atkreipkite dėmesį ar pakuotė nėra pažeista, suplyšusi. Jei taip – atsiųskite mums pažeistos pakuotės ir viduje esančių prekių nuotrauką el. paštu info@charminglook.lt

Kaip sekti savo užsakymą?

Užsakius prekes, į Jūsų nurodytą elektroninį paštą atkeliaus užsakymą patvirtinimo laiškas, sąskaita faktūrą. Jame bus ir siuntos sekimo kodas pasirinktoje kurjerių tarnyboje.

Kokie mokėjimo būdai priimami?

Užsakius prekes, į Jūsų nurodytą elektroninį paštą atkeliaus užsakymą patvirtinimo laiškas, sąskaita faktūrą. Jame bus ir siuntos sekimo kodas pasirinktoje kurjerių tarnyboje.

Ką daryti, jei mokėjimas nepriimamas?

Susisiekite su mumis „live chat“ svetainėje arba el. paštu info@charminglook.lt, padėsime.

Ar galite atšaukti jau apmokėtą užsakymą?

Jei jis dar nėra išsiųstas, kai kuriais atvejais, tai – įmanoma. Rašykite: info@charminglook.lt

Ar galite atšaukti jau apmokėtą užsakymą?

Jei jis dar nėra išsiųstas, kai kuriais atvejais, tai – įmanoma. Rašykite: info@charminglook.lt

Grąžinimas

 

Ar galite atšaukti užsakymą, jei persigalvojote:
Taip, jei produktus pirkote el.parduotuvėje per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo patvirtinimo laiško galite atšaukti savo užsakymą. Jei prekes jau būsime išsiuntę, reikės jas grąžinti savo sąskaita. 


*nepriimame atidarytų pakuočių, prasuktų kosmetikos produktų ir kitų skysčių.

Jeigu gavote nepilną užsakymą arba ne tą prekę:

Visada stengiamės kuo atidžiau pakuoti siuntas, bet kartais pasitaiko žmogiškos klaidos. Jeigu užsakyme trūksta užsakytos prekės arba idėjome ne tą prekę, praneškite mums apie tai per 7 dienas nuo užsakymo gavimo dienos ir mes kuo skubiau išsiųsime trūkstamas prekes arba jeigu neturėsime jų sandėlyje, grąžinsime pinigus.  

Ką daryti, jei prekė netinkamos kokybės:

Mes labai stengiamės, kad tokių atvejų nebūtų, bet jei manote, kad atkeliavusi prekė yra netinkamos kokybės, informuokite mus. Jeigu pavyks nustatyti, kad prekė yra nekokybiška nuotoliniu būdu (pvz. iš nuotraukos), pakeisime ją tokia pačia nauja ar kita arba grąžinsime pinigus (pagal pasirinkimą).

Ar prekė yra nekokybiška, jeigu sukėlė alerginę reakciją:

Ne. Alerginė reakcija yra individualus poveikis ir nereiškia, kad produktas yra nekokybiškas.

Ar galima grąžinti kokybišką prekę:

Galima grąžinti kokybišką ir nenaudotą prekę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos, mus informavę el.p. info@charminglook.lt

Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:

Pranešimas apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Prekė turi būti nesugadinta. cGrąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta. Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis. Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą/ gautą sąskaitą – faktūrą ir užpildytą laisvos formos prekių grąžinimo prašymą. Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, turime teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę sumokėtų pinigų. Susisiekite su mumis el.paštu info@charminglook.lt arba telefonu: +370 677 82 556  

Kas laikoma nekokybiška preke?

Prekė gali būti laikoma nekokybiška jeigu:

Yra pasibaigęs tinkamumo vartoti terminas;

Prekė yra pakeitusi savo išvaizdą, skleidžia nemalonų kvapą ar yra netinkamos konsistencijos;

Prekė yra sugedusi ar brokuota;

Prekė sudužusi, sugadinta dėl transportavimo kaltės;

Prekės ženklinimas netinkamas.